چگونه بیمه گذاران بالقوه را جذب و به بیمه گذاران وفادار تبدیل کنیم؟

جذب بیمه گذار

جذب بیمه گذار و ترغیب خرید آنها برای بیمه چالش اصلی هر نماینده بیمه ای است برای اینکه بدون جذب بیمه گذار فروشی اتفاق نمی افتد و وقتی فروشی اتفاق نیفتد از کارمزد هم خبری نخواهد بود

اما چطور بیمه گذار جذب کنیم؟ در این نوشته سعی دارم با بیان مواردی ساده و قابل سعی برآن دارم که شما عزیزان را با راه های جذب بیمه گذار آشنا سازم راه های که شاید شما همین الان هم از آنها استفاده می کنید و شاید هم تاکنون سعی نکرده اید از این راه های آسان استفاده کنید کافی است امتحان کنید و نتایج آن را ببینیدو

بیمه گذاران بالقوه را بجویید و آنان را جذب کنید

برای جذب بیمه گذاران بالقوه ابتدا باید آنها را پیدا کنید از خود بپرسید بیمه گذاران بیمه های در کجا فعالیت می کند در چه مکان های به کسب و کار مشغول هستند همسایه های اطراف محل زندگی من و یا محل کار من چه کسانی هستند و چگونه می توانم آنان را از کسب و کار بیمه ای خود خبر کنم و اطلاعات آنها را بدست بیاورم اگر در همسایگی دفتر یا محل زندگی خودتان دو هزار نفر زندگی می کنند و هزار نفر آنها با شما در ارتباط هستند و فعالیت خود را با شما انجام می دهند یعنی بیمه گذار شما هستند ولیکن هزار نفر دیگر بیمه گذاران بالقوه ای هستند که شما می توانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید .

چگونه آنان را وادار کنیم تا از ما بیمه بخرند ؟

از فکر اینکه با حق بیمه پایین تر و بازار گسترده تر شروع کنید بیایید بیرون این تکنیک ها به درد شما نخواهد خورد حق انتخاب بیش از حد زیاد نیاز به هزینه کردن بیش از اندازه هم دارد که معمولا برای شما شاید درحال حاضر مقدور نباشد حق بیمه پایین هم تخلف است منجر به جنگ قیمت ها می شود ودرآخر به شکست شما می انجامد چند روش دیگر را بیان می کنم این روش ها را امتحان کنید شاید نتیجه بهتری بگیرید

روش اول : روزی چند تماس برقرار کنید

می توانید این تماس ها را با تلفن ، نامه ، توصیه یا حضوری و به هر ترکیبی که دوست دارید ، انجام بدهید ( چندتا تلفن ، چندتا نامه ، چندین نفر را حضوری ملاقات کنید و الی آخر )

جستجو کردن

خوب ، با چه کسی تماس بگیریم ؟ با دوستان و افرادی که بهتر و بیشتر می شناسیم آنها که در نزدیکی ما نیستند ایرادی ندارد ما می خواهیم به کار بازاریابی و جذب بیمه گذار عادت کنیم پس چه بهتر که با کسانی شروع کنیم که از قبل ما را می شناسند و ما آنها را می شناسیم این به نفع ماست راحت تر صحبت می کنیم و اگر عیب و ایرادی هم داشتیم برطرف می کنیم شاید خیلی از همین دوستان و آشنایان ماه ها یا سالهاست که با آنها تماس نگرفته اید وحتی خیلی از آنها نمی دانند که شما در کار بیمه هستید چه ایرادی دارد هم حال و احوالشان را بپرسیم و هم خبر دارشان کنیم .

تماس های بیشتر را ازکجا بدست بیاوریم ؟ از همین دوستانان و آشنایان از آنها می خواهیم دوستان و آشنایان خود را به ما معرفی کنند و شماره تماس آنها را در اختیار ما قرار بدهند حتی می خواهیم که ما را به دیگران توصیه کنند و دیگران را نیز به ما معرفی کنند .

دست آخر روزی چند نفر بستگی به خودتان دارد دو ، سه، چهار نفر جدید را ملاقات کنید یک نفر را درهنگام خریدهای روزانه ، یک نفر یا دونفر را درمراکز تفریحی و ورزشی ، یکی دو نفر را از همسایگان محل کار یا محل زندگی و کارت ویزیت خودتان را به ایشان بدهید و کارت ایشان واطلاعات ایشان را دریافت کنید اگر از این تماسها غفلت کنید بیمه گذارانی که می توانستند بیمه گذار شما باشند سر می خورند وجای دیگری می روند.

ایجاد وفاداری

فقط برای جذب بیمه گذار از این راهکارها استفاده نکنید این راهکارها می تواند برای بیمه گذاران فعلی شما هم باشد با آنها تماس بگیرید و جویای احوالشان شوید الان در مهرماه به سر می برینم احتمال می دهم خبری از بیمه گذاران فروردین و اردیبهشت خود نداشته باشید آنها چه کار می کند احوالشان چطور است تغییراتی در کسب و کار وزندگی خودشان بوجود آورده اند یا نه خودروهای جدید نخریده اند کالاها و انبارهای جدید اضافه نکرده اند کالاها در انبارهایشان بیشتر نشده است بد نیست خبری از آنها بگیرید

با آنها تماس بگیرید و از کارهای جدیدی که انجام می دهید آنها را باخبر کنید به آنها بگویید که در شرایط فعلی حتما بیمه داشته باشند چون اگر اتفاقی حادث شود جبران ضرر وزیان در این اوضاع بسیار مشکل است .

یک ترفند

دوست بیمه ای تعریف می کرد و می گفت هروقت به مسافرت می روم در عوارضی های اتوبان ها سعی می کنم از خودرو های مدل بالا جلو بزنم و بعد با مامور عوارضی  ،عوارض خودرو خودم و خودرو مدل بالا پشت سرم را حساب می کنم و بعد کارت ویزیتم را به مامور عوارضی می دهم که به او بدهد بعد از مدتی صاحب خودرو معمولا با من تماس می گیرد شماره تلفن همراه او روی گوشی من نمودار می شود آن را ذخیره می کنم و معمولا دلیل کار را می پرسد و از من تشکر می کند من خودم را معرفی می کنم نام ایشان را می پرسم و شغل خود را بیان می کنم ومی گویم هر امری در این زمینه داشته باشید درخدمتم . من با کمترین هزینه یک سری اطلاعات ارزشمند به دست آورده ام و همچنین اطلاعات خود را در اختیار ایشان قرار داده ام .

دلیل خوبی برای بیمه گذاران بالقوه ایجاد کنید تا برای اولین بار از شما بیمه بخرند و بیمه گذار شما شوند بنشیند و روی نکات مثبت خودتان خوب فکر کنید همچنین نقاطقوت خودتان و محصول بیمه ای تان و بعد این نکات را برای بیمه گذاران بالقوه بیان کنید یا دلیلی بهتر را پیدا کنید مثلا ارسال رایگان بیمه به درب منزل یا محل کار بیمه گذار یا همراهی در زمان خسارت و مشکلات اگرخوب فکر کنید دلیل های زیادی وجود خواهند داشت.

از بیمه گذاران بالفعل سعی کنید حداقل اسم یک نفر را بگیرید و درخواست کنید حداقل به یک یا دونفر شما را معرفی کنند بعد با فرد معرفی شده تماس برقرار کنید و از او بخواهید که کارهای بیمه ای خودش را همانند معرفش با شما انجام بدهد نترسید دو حالت بیشتر ندارد یا قبول می کند یا قبول نمی کند اگر قبول کرد که به نفع شماست اگر قبول نکرد شما نام ایشان و شماره تماس ایشان را دارید اطلاعات ارزشمند بیمه ای تولید می کنید و برای ایشان ارسال می کنید در زمان های مختلف هر وقت تخفیاتی از طرف شرکت اتخاذ شد سریع ایشان را خبر می کنید و به او می گوید چون فرد مهم و با اهمیتی است ابتدا به او خبر داده اید

این ها راه های بسیار ساده ای است که با آن می توانید بیمه گذاران بیشتری جذب کنید در نوشته های بعد راهکارهای بیشتری را معرفی خواهم نمود تا با استفاده از این راهکارها بتوانید هر روز فروش خود رابیشتر کنید و کارمزدهای بیشتر ی کسب نمایید .

موفق باشید – بیمه فروش

این اعلان را به اشتراک گذارید
نظر خود را بنویسید

جستجو رویداد
تبلیغات

جلسات هم اندیشی بیمه ای